Често задавани въпроси

  1. Каква сума мога да изтегля?
  2. Как мога да кандидатствам за кредит?
  3. Ще се свържете ли с работодателя ми?
  4. Проверявате ли данните ми в кредитния регистър?
  5. Само онлайн ли мога да кандидатствам?
  6. Какви документи са необходими при кандидатстване за кредит?
  7. Колко време ще изплащам кредита?
  8. Мога ли да кандидатствам за кредит, ако съм безработен/безработна?
  9. Пенсионер съм. Мога ли да кандидатствам за кредит?
  10. Одобрен(а) съм за кредит. Кога ще получа парите?
  11. Имам няколко различни източника на доход.
  12. Мога ли да погася кредита си предсрочно?
  13. Мога ли да взема по-голяма сума веднага след като погася предходния си кредит?
  14. Мога ли да взема повече от един кредит от Провидент?
  15. Защо молбата ми за кредит не е одобрена?
  16. Как мога да се свържа с Вас?
  17. Мога ли да кандидатствам за кредит от Провидент , ако имам друг кредит от друга компания?
  18. Има ли други допълнителни разходи, за които трябва да знам?
  19. Задължително ли е да съм собственик на жилището, в което живея?
  20. Трябва ли да посоча защо искам да изтегля кредит?
  21. Трябва ли ми поръчител?
  22. Как ще си получа парите по кредита?
  23. Как ще плащам вноските по кредита?
  24. Искам да науча повече за услугата "Кредит у дома".
  25. Какъв е Годишният процент на разходите (ГПР) за кредита от Провидент?
  26. Какво ще стане, ако не мога да изплатя кредита си навреме?
  27. Как мога да получа допълнителна информация за кредитите от Провидент?

1. Каква сума мога да изтегля?

В зависимост от конкретната ситуация, в която се намирате, и индивидуалния Ви погасителен план, можете да изтеглите кредит от 200 до 2500 лв. Като отговорен кредитор ние сме задължени при всяка молба за кредит да се уверим, че изтегленият от клиента кредит съответства на неговите финансови възможности.

2. Как мога да кандидатствам за кредит?

Използвайте калкулатора на уеб страницата, за да проверите каква сума и срок на погасяване са подходящи за Вас. След това изберете бутона "Кандидатствай сега онлайн", за да кандидатствате онлайн. Можете също да ни се обадите на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор), за да насрочите среща с наш кредитен консултант във Вашия дом в удобно за Вас време.

3. Ще се свържете ли с работодателя ми?

Не, в никакъв случай. Ние уважаваме неприкосновеността на личната Ви информация и няма да се свържем с Вашия работодател по време на процеса на кандидатстване по никакъв повод.

4. Проверявате ли данните ми в кредитния регистър?

Да. В Провидент взимаме предвид кредитната Ви история като част от процеса по кандидатстване. Така гарантираме, че клиентите ни взимат правилното решение за себе си и ще съумеят да запазят контрол върху финансите си докато изплащат кредита.

5. Само онлайн ли мога да кандидатствам?

Не. Вместо сами да попълвате молба за кредит онлайн, можете да се свържете с нас на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор) и ние ще насрочим среща с наш кредитен консултант в дома Ви в удобно за Вас време.

6. Какви документи са необходими при кандидатстване за кредит?

За да кандидатствате за кредит, са Ви необходими единствено лична карта и доказателство за местоживеене. В някои случаи се изисква и доказателство за доход. Ако е необходима допълнителна информация, ние ще Ви уведомим.

7. Колко време ще изплащам кредита?

Можете да вземете кредит за 27, 45, или 60 седмици със седмични вноски. 

8. Мога ли да кандидатствам за кредит, ако съм безработен/безработна?

Нашата цел е да кредитираме отговорно и затова можем да Ви отпуснем кредит, само ако предоставите доказателство за редовен доход.

9. Пенсионер съм. Мога ли да кандидатствам за кредит?

Да. Необходимо е да имате валиден документ за самоличност и редовен източник на доходи, за да кандидатствате.

10. Одобрен(а) съм за кредит. Кога ще получа парите?

След одобрение на молбата Ви за кредит, ние ще се постараем да получите парите си до 24 часа. Услугаа "Кредит у дома" е най-бързият вариант за получаване на кредит от Провидент, което означава, че ще разполагате с парите си до 24 часа.

11. Имам няколко различни източника на доход.

Няма проблем. Моля посочете всички свои доходи, когато кредитният консултант Ви посети, за да попълните Формуляра за кандидатстване за кредит.

12. Мога ли да погася кредита си предсрочно?

Да. Можете да погасите кредита си във всеки един момент преди изтичане на срока на кредита. Това означава, че ще върнете по-малка крайна сума. Ако използвате услугата "Кредит у дома", просто уведомете своя кредитен консултант. Ако използвате услугата "Банков превод", моля обадете се на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор), за да заявите желанието си да погасите кредита.

13. Мога ли да взема по-голяма сума веднага след като погася предходния си кредит?

Съществува възможност да заемете нова сума, ако ситуацията, в която се намирате, го позволява. Препоръчваме Ви да се свържете с нас на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор) в удобно за Вас време и ние ще Ви обясним какви варианти има.

14. Мога ли да взема повече от един кредит от Провидент?

Да, в зависимост от ситуацията, в която се намирате, съществува възможност да изтеглите допълнителен кредит. Моля свържете се с нас на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор), за да обсъдим подробно вариантите.

15. Защо молбата ми за кредит не е одобрена?

Има различни фактори, които се взимат предвид при разглеждане на молбата за кредит и всеки един от тях може да повлияе окончателното решение.

16. Как мога да се свържа с Вас?

Изберете секцията "Контакти" от нашата уеб страница. Можете да свържете с нас и на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор).

17. Мога ли да кандидатствам за кредит от Провидент , ако имам друг кредит от друга компания?

Да, стига доходите Ви да го позволяват.

18. Има ли други допълнителни разходи, за които трябва да знам?

Не, няма скрити такси или разходи. Ако спазвате погасителния си план, крайната сума, която ще платите по кредита си ще бъде същата като договорената при подписване на договора за кредит.

19. Задължително ли е да съм собственик на жилището, в което живея?

Не, няма значение дали сте собственик на жилището си или не.

20. Трябва ли да посоча защо искам да изтегля кредит?

Не. Можете да използвате парите за всичко, което законът позволява. Въпреки това, съветваме Ви да помислите защо Ви е необходим кредита и дали ще се справите с изплащането му. Ако смятате, че кредитът Ви е нужен и се чувствате комфортно с вноските, ние с удоволствие ще Ви помогнем.

21. Трябва ли ми поръчител?

Не. Можете да изтеглите кредит без поръчител.

22. Как ще си получа парите по кредита?

Стандартният начин е по банков път, директно във Вашата банкова сметка. Въпреки това, повечето ни клиенти избират допълнителната услуга "Кредит у дома", при която кредитен консултант идва директно във Вашия дом с парите Ви.

23. Как ще плащам вноските по кредита?

В зависимост от услугата, която сте избрали, имате възможност да плащате вноските си на кредитен консултант или по банков път.

24. Искам да науча повече за услугата "Кредит у дома".

Тази услуга е по избор и с нея получавате парите си до 24 часа - всичко в удобството на Вашия дом. Много клиенти харесват услугата, защото с нея получават парите си по-бързо. Освен това, хората обичат да знаят, че платените вноски са получени навреме като същевременно поддържат редовен контакт с представител на Провидент.

25. Какъв е Годишният процент на разходите (ГПР) за кредита от Провидент?

Годишният процент на разходите (ГПР) варира в зависимост от вида кредит, който сте избрали. Вноската се изчислява въз основа на стойността на кредита, продължителността на срока на изплащане, както и всички допълнителни услуги. За повече подробности относно ГПР, моля използвайте калкулатора на нашата уеб страница.

26. Какво ще стане, ако не мога да изплатя кредита си навреме?

Ако сте избрали допълнителната услуга "Кредит у дома", съветваме Ви да се обърнете към своя кредитен консултант възможно най-бързо, за да обсъдите вариантите. Ако изплащате кредита си по банков път, трябва да се свържете с нас на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор). Ако изберете да не се свържете с нас и не направите плащане навреме, може да Ви се начисли допълнителен разход. Всички възможни разходи ще бъдат подробно описани във Вашия договор за кредит.

27. Как мога да получа допълнителна информация за кредитите от Провидент?

Ако не сте намерили отговор на въпросите си в секцията "Често задавани въпроси" или другаде на нашата уеб страница, можете също да ни се обадите на 0700 159 59 (на цената на един градски разговор).


Provident logo

facebook