Провидент Файненшъл България с четири награди Stevie за клиентско обслужване

Провидент с четири награди Stevie

Провидент Файненшъл България спечели четири международни бизнес награди за високо качество в обслужването на клиенти. Британската компания за потребителско кредитиране стана финалист в десетите годишни награди Stevie, които отличават най-добрите компании в света в сферата на продажбите и обслужването на клиенти. 


Провидент България получи бронзово отличие в трите категории, в които бе финалист:

  • Отдел на годината, „Обслужване на клиенти“ – финансови услуги до 100 служители
  • Екип на годината, „Обслужване на клиенти“ – възстановяване на вземания
  • Мениджър на годината, „Обслужване на клиенти“

Освен това Центърът за обслужване на клиенти на Провидент България си тръгна с още едно отличие - „Любимец на публиката“ (People’s Choice Stevie® Award) в категорията „Финансови услуги до 100 служители“. Финалистите сред контактните центрове се състезаваха в 11 категории за тази титла. Тя се връчва на събралите най-много от всичките 27 хиляди гласа в публичното гласуване.
Над 2 100 номинации от организации от цял свят се състезаваха в различните категории, а класирането премина през два етапа – предварителен, в който кандидатурите се оценяваха от над 100 професионалисти в съответните браншове, и финален, в който 60-членно жури от специализирани комитети разпредели бронзовите, сребърните и златните отличия. 

„Много се гордея с това признание, тъй като с наградите Stevie името на Провидент България се нарежда сред компании като Mariott, Vodafone, FedEx и DHL, които са известни с качеството на своето клиентско обслужване. Радвам се, че нашият Център за обслужване на клиенти успя да се пребори за награда редом с такива имена“, сподели генералният директор на Провидент България Атила Хорват.